Després de mesos d’espera arriba "Wheezy", la versió estable 7.0 de Debian
Per fi s?ha acabat l?espera. Després de més de dos anys des del seu últim llançament, ens arriba la nova versió estable de Debian, la 7.0 amb el nom en clau ‘Wheezy’. Segons l’anunci oficial de Debian, aquesta nova versió inclou el suport multiarquitectura (...)